A Pajzs Technológia bemutatása röviden
Az eddigi kialakítású gépjárművédelmi eszközökkel, rendszerekkel szemben a Pajzs Technológia hozzáférhetetlenné teszi a kialakított gépjárművédelmet, ezért azt akkor sem lehet hatástalanítani, ha a tolvaj rendelkezik típus ismerettel, illetve magas szintű felkészültséggel!
A gépjárművédelemben nem csak az a fontos, hogy immobiliser funkcióként hány pontot szakít meg ahhoz, hogy illegálisan ne indulhasson el a gépjármű, hanem az is fontos, hogy hol szakítjuk meg ezeket a pontokat!
Ezt úgy érjük el, hogy a védelmi rendszert beépítjük az adott gépjármű motorterébe, az indítás gátláshoz szükséges megszakítási pontok közül legalább egyet szintén a motortérben aktiválunk, majd a motorteret elektro - mechanikusan, belülről elzárjuk a külvilág elől. Ezenkívül a gépjármű gyári adottságaiból eredő hiányosságokat mechanikai úton kiküszöböljük. (Például a gépháztető zárszerkezetének mechanikai úton történő védelme, a nyitó bowden fémszerkezetbe történő beépítése.)
Amikor a védelmi rendszer be van élesítve, akkor a gépjármű motorház tetejét nem lehet kinyitni. A tolvaj tudni fogja azt, hogy mit kéne tennie, de mivel nem fér hozzá sem a védelmi rendszerhez, sem pedig a motortérben elhelyezett gyári eszközökhöz, a védelmi rendszert nem tudja hatástalanítani. Aminek következtében önerőből, a gépjármű saját motorjának a beindításával nem lehet ellopni a gépjárművet!
A gépjárművédelemben a hozzáférhetetlenség elvét kell alkalmaznunk, mivel csak ekkor biztosítható az eredmény!
Érdemes belegondolni, hogy naponta hány gépjárművet lopnak el annak ellenére, hogy az tartalmazott valamilyen gépjárművédelmi kialakítást!
Figyelem!
A gépjárművek motorház tetejének akár elektronikai, akár mechanikai úton történő lezárása nem azonos a Pajzs Technológiával!
|